FAQ – Frequently Asked Questions

1. Hvilke ydelser tilbyder JURIDISK AGENDA?

Vi tilbyder juridisk rådgivning indenfor flere områder. Du kan læse om områderne ved at pege på fanen Rådgivning, hvor du derefter kan vælge fanen som passer til din sag.

2. Hvilke opgaveformer løser JURIDISK AGENDA?

Vi løser to forskellige opgaveformer

  • Opgaver med faste priser
  • Øvrige Sager på timepris

Øvrige sager er opgaver som ikke har en fast pris. De vurderes på baggrund af deres karakter, størrelse og kompleksitet, samt den tid det tager at løse dem og rådgive klienten.

3. Kan jeg blive ringet op?

Ja. Du kan bestille et opkald ved at udfylde formularen under fanen kontakt. Vi ringer hurtigst muligt.

4. Kan jeg booke et møde?

Ja. Du kan booke et møde ved at benytte kalenderen under fanen kontakt. Husk at oplyse, hvad henvendelsen drejer sig som.

5. Er mødet gratis?

Ja, det første møde for den konkrete sag er gratis og uforpligtende.

6. Behøver jeg at møde op på kontoret?

Nej, det behøver du ikke. Vi kan altid kommunikere via telefon eller sikker e-mail. Men der er nogle sager, som vi anbefaler, at du møder på kontoret.

7. På hvilken måde kan jeg modtage rådgivning?

Du afgør selv, om du ønsker at modtage rådgivning via telefon, sikker e-mail, eller ved personligt fremmøde. Uanset hvilken metode du vælger, vil du fortsat modtage din rådgivningstilbud, rådgivningen, samt faktura på skrift.

8. Kan jeg få en uforpligtende pris på min sag?

Ja. Efter modtagelsen af din sag vil vi vurdere prisen på den, som du derefter har muligheden for at acceptere eller afslå. Accepterer du tilbuddet, vil din sag blive behandlet ifølge aftale. Afslår du derimod tilbuddet, vil alle dine sagsinformationer blive permanent slettet.
Bemærk, at her er der kun tale om Øvrige Sager, som du kan læse mere under fanene med samme navn.

9. Hvordan er processen for Øvrige Sager?

Under fanen Øvrige Sager, kan du se processen for øvrige sager. Processen er følgende:

  • Du sender din sag
  • Du modtager et sagstilbud
  • Vi behandler sagen
  • Du modtager rådgivning
10. Hvordan sender jeg min sag til prisvurdering?

Da sager normal indeholder følsomme oplysninger, er vi nødt til at modtage dem gennem sikker e-mail. Denne metode er meget simpel og du vil blive guidet igennem. Du behøver blot at tage kontakt til os, så sørger vi for resten.

11. Hvordan betaler jeg for ydelsen?

Efter afslutning af sagen, vil du modtage din faktura på e-mail. Betalingsfristen er 8 dage.